понедельник, 23 декабря 2013 г.

МОДУЛЬ 7.
У класі, де ведеться навчання за особистісно-орієнтованими технологіями, учні створюють роботи, які вимагають використання навичок 21 століття та відображають глибину засвоєння навчального матеріалу. У цьому модулі ми спланували шляхи використання Інтернету на уроках, а потім обговорили, як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів. Ми також спланували та створили приклад учнівської роботи: презентації, публікації, блоґ. Цей приклад має бути спрямований на досягнення конкретних навчальних цілей, які внесені до Плану вивчення теми. Ми оцінили приклад учнівської роботи за відповідними критеріями.

Виконали таки Завдання модуля:
Поділилися ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів;
- Створили та оцінили приклад учнівської презентації, учнівської публікації, блоґу;
- Внесли зміни до свого Плану вивчення теми;
                                                     
                                                                     

Комментариев нет:

Отправить комментарий